Eventyret nærmar seg….

Magne skrev: I skrivande stund er situasjonen slik: Skipper Jan Kåre er framme i Mindelo og har det godt og varmt, og nyter livet, – det skjer mykje i Mindelo!!

Påmønstrande alt-mulig-mannskap meg, er komen halvveis. Dvs. til Torremolinos i Spania, like ved Malaga.

Været i Torremolinos er ikkje nett like varmt som på Kapp Verde, – her er det ‘berre’ 20C, sola skin dog her og, men eg har har det ‘veldig greitt’ i min ‘klimatiseringsperiode’ på Costa Del Sol. Byen har mange fantastiske fotomotiv, –  dei nyinnkjøpte minnekorta får kjørt seg….

Mandag ettermiddag reiser eg vidare til Kapp Verde, ei omstendelig reise på 17 timar med 2 flybytte og ei overnatting på flyplass-terminal.

Då startar mi deltaking i eventyret, – som Jan Kåre er langt inne i og vil fortsetje etter at eg er gått i land.

Bilder kjem, men det er så vanvittig mange å sortere🙂

 

Dette innlegget ble publisert i Fra tur med CASSIOPEIA 2010-2011. Bokmerk permalenken.