Avreise nær

Da er avreise bestemt. Torsdag kl 12 00.

Satser på Nord-vest vind i 2-3 dager, med 35knop vind og 6 meter bølger de første timene i nordsjøen.

Alle forberedelser er IKKE ferdige, skal du være helt ferdig med alt, kommer du aldri avgårde. Jeg satser bare på at den ny monterte autopiloten «Knut» fungerer med hard belastning over mange timer, og at seil og tauverk fungerer sånn nogenlunde…

Ellers må jeg få takke min familie som støtter meg og hjelper meg økonomisk for å få til dette. En spesiell takk til min far, som hjelper meg med alt. Uten deg hadde jeg ikke kunne gjøre hva jeg gjør!

En spesiel takk går også til Båt og Motor, Kristiansand for det de har hjulpet med.

Det er absolutt flere som jeg skylder takk og kanskje noen tjenester nå. Jeg kan ikke nevne alle, dere vet hvem dere er.

Tusen takk!

Da er neste oppdatering fra England.

Dette innlegget ble publisert i Fra tur med CASSIOPEIA 2010-2011. Bokmerk permalenken.